Rondtrekken in IJsland

4,5,6,7 augustus

Reacties

Reacties

@nton

Goedemorgen reizigers......Ik heb hier eerst gewacht tot de koffieautomaat weer aan het werk was......een ambtenaar zonder koffie is als de lucht zonder zon......... Nu een lekkere bak koffie en dan leesreizen in Ijsland. Mensen wat een ongereptheid!!!! Ik blijf me verbazen (ben ook echt een globetrotter....) dat er plekken zijn die nog niet aangeraakt lijken door ons mensen. Wonderschoon moet het daar zijn en als je met jullie leesreist voel je lekker niets van de kou. Hier is het lekker rustig zomerweer. Hou nog ff vol met jullie vakantie maar dat zal best lukken volgens mij hahaha. Goeie verdere reis en ik hoop met niet te veel strubbelingen pffffff.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!